Procedury/ druki
Organizacja kształcenia w Szkole – zgodnie z § 6 Regulaminu Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (Uchwała Senatu nr 159 z dn. 17.12.2019 r.) należy dostarczyć:
- wyznaczenie promotora (16 KB)
- Plan_wsparcia_promotora (14 KB)
- Oświadczenie kandydata na promotora
- IPB (14 KB)
- przedłużenie złożenia rozprawy (14 KB)
Procedura wnioskowania o dofinansowanie ze środków przyznanych na działalność merytoryczną (także wyjazd w ramach stażu/ praktyk):
- Podanie do Dyrektora Szkoły (musi zawierać cel wyjazdu, miejsce, termin, dokładny kosztorys)
- Po akceptacji → zapotrzebowanie w systemie xprimer
- Dostarczenie do sekretariatu przez doktoranta faktury + potwierdzenia zapłaty
Faktura – musi być wystawiona na adres:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń, NIP PL 879-017-72-91;
wyjątek – za nocleg i za samodzielnie zakupione bilety – faktura imienna, czyli wystawiona na prywatne dane doktoranta
Do opłaty konferencyjnej należy dołączyć oświadczenie podatnika do PIT (43 KB)
Do delegacja (282 KB) należy dołączyć bilety PKP/ PKS, fakturę za nocleg
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 25 października 2022 r. w sprawie należności z tytułu podróży służbowej (Dziennik Ustaw, 14 listopada 2022 r, poz. 2302) stawka diety z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju wynosi 45 zł, ryczałt na pokrycie kosztów dojazdu środkami komunikacji miejscowej – 9 zł, ryczałt za nocleg – 67,50 zł.
Wyjazdy zagraniczne:
- Podanie do Dyrektora Szkoły
- Po akceptacji → zapotrzebowanie w systemie xprimer
- Wniosek o wyjazd za granicę – wygenerowany ze strony Działu Nauki wyjazdy zagraniczne
- Zakup biletów, wypłata zaliczek walutowych, rozliczenie wyjazdu → Dział Nauki