REKRUTACJA
Rok akademicki 2024/2025
- Harmonogram postępowania rekrutacyjnego wraz z limitem miejsc; (424 KB)
- Lista oferowanych projektów;
- Internetowa Rejestracja Kandydatów;
- Wykaz dokumentów; (30 KB);
- Wykaz certyfikatów potwierdzających znajomość nowożytnego języka obcego; (15 KB)
- W przypadku braku posiadania certyfikatu z w/w wykazu polecamy kontakt z Centrum Języków Specjalistycznych w Medycynie w celu przystąpienia do egzaminu potwierdzającego znajomość języka obcego na poziomie co najmniej B2;
- Uchwała Nr 27 Senatu UMK z dnia 28 kwietnia 2020 r w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów do Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu (279 KB);
- Uchwała Nr 25 Senatu UMK z dnia 25 maja 2021 r. zmieniająca Uchwałę Nr 27 Senatu UMK z dnia 28 kwietnia 2020 r. w sprawie warunków i trybu kandydatów do Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu (244 KB);
- Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr 31 Senatu UMK z dnia 21 czerwca 2021 r. – Ramowy program kształcenia w dziedzinowej Szkole Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu; (305 KB);
- Uwierzytelnianie dyplomów zagranicznych (5 KB);
Postępowanie kwalifikacyjne do szkoły doktorskiej składa się z dwóch etapów:
- analizy dokumentów złożonych przez kandydata;
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Elementy oceny kandydata w postępowaniu kwalifikacyjnym:
- Rozmowa kwalifikacyjna (0-50 punktów);
- Udokumentowane osiągnięcia naukowe (0-30 punktów);
- Dodatkowe kwalifikacje kandydata (0-10 punktów);
- Ostateczny wynik studiów – ocena z dyplomu ukończenia studiów (0-10 punktów).
Do szkoły doktorskiej nie może zostać przyjęta osoba, która w wyniku postępowania rekrutacyjnego uzyskała mniej niż 60 punktów.
Szczegółowe kryteria przyznawania punktów w postępowaniu kwalifikacyjnym określa: Załącznik nr 1 do uchwały Nr 27 Senatu UMK z dnia 28 kwietnia 2020 r. w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów do Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu (207 KB)
WAŻNE – SPOSÓB DOSTARCZENIA DOKUMENTÓW
Termin składania dokumentów: 26.08.2024 r. – 04.09.2024 r.
Wszystkie dokumenty w pierwszej kolejności należy przesłać w wersji elektronicznej, najlepiej w formacie PDF, na adres mailowy: szkola.doktorska@cm.umk.pl . Prosimy o nazwanie każdego pliku w następujący sposób: Nazwisko i imię. podanie, Nazwisko i imię. list motywacyjny, Nazwisko i imię. życiorys naukowy, itp.
Następnie należy złożyć dokumenty w wersji tradycyjnej (papierowej) w sekretariacie szkoły w w/w dniach, tj. 26.08.2024 r. – 04.09.2024 r.
Rozpatrywane będą wyłącznie pełne aplikacje, złożone we wskazanym terminie. Zgłoszenia niekompletne, przeterminowane lub złożone przed terminem nie będą kwalifikowane do dalszego postępowania. Po stronie kandydatów spoczywa dbałość o dostarczenie kompletu wymaganych dokumentów.